Friday, October 19, 2012

maaf jika aku x sempurna

semalam bila borak2 kosong dgn kwn tiba2 dia bertanya soalan ini

k :    ika, orng selalu ckp kita ni memilih sgt,sbb tu xkawin lagikan..
aku: ye ea..memilih ke kita ni?
k:   tapi bukan kita selalu ckp ke, mana ade..x memilih pun..cma belum jumpa yang sesuai..kan...
      tapi kalau dipikirkan..mmg sbnarnya kita memilih pun...kita xterima orng itu seadanya
aku : terdiam sambil berpikir...
k:      yelah,bila kita kawan dgn orng tu..nampak yg xkena dimata sikit..terus reject..kita xboleh jadi 
         seperti org2 lain yang akan cuba terima kekurangan orng itu...
aku : diam lagi sambil buat muka yang setuju..
k:      tpayah nak buat muka setuju sgtla...hahahaha
aku:  betulla tu, kita ni mmg memilih..hahhaha,padahal kita ni bukan sempurna sgt..tapi tulah..@#@####
k:      bila agaknya kita xpayah nak memilh sangat ea..
aku:  bila kita da jumpa yg sesuailah...hahahhaha
 conclusion.....perlu memilih atau tidak...aku xde jawapannya
nota kaki : speeclesss,wordless,

No comments:

Post a Comment