Monday, September 10, 2012

luahan hati

.
bahagia ke aku?
aku bahagia...sumpah...tapi bila
org sekeliling sibuk bertanya
bila?bila?bila?
aku sgt jemu,bosan penat, melayan orng sekeliling...
Ingin saja rasanya aku lari jauh dari sini...
Tinggalkan semuanya...
salahkah kalau aku marah....
salahkah kalau hanya begini...
bukan aku xde perasaan..
bercakap mmg senang...
suruh aku move on...
aku tgh mencuba ok...
ingat aku suker2 jer xnak ckp dgn dia..
ingat aku suker2 jer xnak betrtembung dgn dia..
aku tau aku x kuat lagi..
sbbnya aku akan menangis bila aku seleseai bercakap dgn dia...
aku belum kuat untuk berhadapan dengan dia seperti biasa...
ingat perasaan sayang tu boleh hilang sekelip mata ker...
aku hanya insan biasa...
dan sekarang aku xtahu aku masih lagi ader perasaan ke x....
aku hanya mampu berdoa pada tuhan....
YA ALLAH..
Kau tenangkanlah hatiku..
Kau tetapkanlah imanku...
Untuk aku menghadapi dunia yang penuh pancaroba ni
untuk aku berhadapan dengan orang sekeliling...

1 comment:

  1. mmg payah kan hidup ni

    tapi kautkan semangat cekalkan diri

    moga sume baik2 je

    ReplyDelete