Saturday, June 11, 2011

Semakin tidak memahami ape yg de dlm hati....

salam,
mood ngantuk...penat bekerja dan penat marathon tgk wayang....
amik kau..smpei tetido2 dlm wyg...tp yg penting KL gengster terbaek.....sgtla best dan kelakar....
keja cm besa, x penah abes....keja sendiri da siap.kna buat keja orng...adoyai...da namanya HOPT...atau dlm bahasa pendeknya head of projek team...kna la memantau semua.....walaupun x suka...lama -lama aku terpaksa suka ...
bila la nak kawen ni....kwn2 semua sibuk nak kawen, tp ak stil cm gni lagi....asik2 terjatuh cinta dgn orng yg salah...last2 ak ditinggalkan...skrng mmg ader perasaan suka kt seseorng,tp rasenyer die da de awek...so terpaksa memendam perasaan sorng2...cinta dalam diam sgt skit ok....lagi sakit klau die x abes2 kacau kite...hari2..ade jer nak buat aku gelabah dan rase nak marah....tp dlm benci ade cinta..cinta ke?cintalah...huhu...klau x bergaduh sehari dgn dia aku rindu....kdg2 cm pelik plak, klau kitaorng bercakap baek2 pun sbb jga projek sama...tu pun kdg 2 gaduh..gaduh2 manja kot...hadoi...seksa rasenyer...sometimes ak perasan juga, soalan yg die tanya tu kdg2 da ulang bnyak kali, tp die ttp tanyer jgak soalan yg sama,sometimes terperasan die tgk muka aku...sbb ak pun kdg2 xboleh nak alih pandangan ke arah lain..sikit2 nak tgk tmpat die duduk jer...(orng kata,xdpt tgk orng yg kite suka,tgk bumbung rumah pn jadila)klau kes mcm aku ni tgk jela meja kerja die ,xpun tgk kereta die...huhuhu...tp x tahula...kan die da de awek,xkan terjatuh hati kat aku..plak...ak da la x cantek...thp orng yg besa2 jer...taste die semua yg cun...yg cantek...so ak buat conclusion untuk pujuk hati sendiri,die just nak kacau2 jer..xde perasaan papepun...mulut ckp biarlah ika...hati,meronta2 nk die...sya nak die ok...haha

nota kaki..terima kasih kerana membuatkan hari2 sayer ader rase gembira, sedih,dan rase cm kecik hati...yg penting at the end of the day..rase nak tersenyum jer...

No comments:

Post a Comment