Friday, October 9, 2009

hidupku yg agak gile sedikit beberapa hari ni...

xtahu kenapa ak agak gile sedikit akhir ni...
1)sbb saufi muncul balik dalam hidup ak...(die adelah encik polis yg sedang bertugas di sempdan thailand...lama da die mnyepi..adalah dalm 2 bulan...kami x pernah berjumpa,hanya bersms..die tu cm biskut...jap ader..jap xde..mklumlah die kan polis..tba2 die muncul kembali...die ni alim n skema gak la orngnya..asik2 ckp dgn ak islam is the way of life...pastu bnyak lah lagi asik cerita pasal agama islam...oh encik polis...saya tahula...tp tape..ak terima segala nasihat die...)

2) ak dlm dilema mahu kerja di mana...kota kinabalu,johor,kl and shah alam...somebody call 911...huhuhu..

3)ak cam da terjatuh cinta pada seseorng...tp mcm besalah...cintaku pasti akan ditolak klau ak berterus terang..so xpayhla berterusterang...(cukuplah dengan nazrul je ak berterus terang..and alhamdullilah...walaupun ak xbersama dgn die kami masih lagi berkawan baik...ak doakan die bahagia dgn ayusha...setiap kali bercerita pasal nazrul..pasti hati aku sgt sakit dan sedih..kdg2 air mataku jatuh berderai-derai dan kemudian ak akan nanges bersungai-sungai....bilakah aku akan boleh lupakan perasaan ak pada dia...mungkin bila ak jumpa seseornag yg lebih baik dari dia...sob..sob...

hmmm tu jela kot yg ak nak tulis...

No comments:

Post a Comment