Friday, October 2, 2009

2 hari yg memenatkan...

aloooo..
lama giler x update blog....
huhuhu..mals+bz....+xde mood
updte blog pun tunggu ader mood...ape da ika....
2 hari yg lepas ak sibuk dgn asemnt ak...
hari rabu pegi seremban..
hari khamis pegi JPS...kat shah alam jer....huhuhuhuh
tapi stil penat..
alhamdulillah..semua berjalan lancar..seperti yg dirancang....
cuma yg plg kelakar sekali bila ak tanyer sorang uncle ni pasal jalan,jalan ke kiri jadi kalan ke kanan,jalan ke kanan jadi jalan kekiri...
ish3x...x ke perning tu.....(oh uncle...)
naseb ak x sesat..
pastu ader pulak sorang pakcik tu beriya2 mahu menolong kami berdua(ak dan aimi) sbb tgk kitaorng mcm terpinga-pinga mencari bangunan...siap cm nak bebel kat kitaorng"xtahu tanyo"..
huhuhuhu...sweet betulla pakcik tu...
tapi x apela...
layan.............

No comments:

Post a Comment