Friday, October 30, 2009

things that happen around me lately...

alooo...
cehhhh..tjuk tulisan ni bahasa inggeris la konon...(hahahahha)
dpat jumpa pakcik mansor and the family...(dpt gelang mutiara from sbah...)
jumpa awek nazrul secara live....(mcm salam tngn die x ikhlas je aku ni)
mak kepada izati baru meninggal dunia ari rabu petang yg lalu(al fatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat....)

sekarang aku demam exam.....(takutnyer....tp dgn Allah lagi tkut...)

Friday, October 9, 2009

hidupku yg agak gile sedikit beberapa hari ni...

xtahu kenapa ak agak gile sedikit akhir ni...
1)sbb saufi muncul balik dalam hidup ak...(die adelah encik polis yg sedang bertugas di sempdan thailand...lama da die mnyepi..adalah dalm 2 bulan...kami x pernah berjumpa,hanya bersms..die tu cm biskut...jap ader..jap xde..mklumlah die kan polis..tba2 die muncul kembali...die ni alim n skema gak la orngnya..asik2 ckp dgn ak islam is the way of life...pastu bnyak lah lagi asik cerita pasal agama islam...oh encik polis...saya tahula...tp tape..ak terima segala nasihat die...)

2) ak dlm dilema mahu kerja di mana...kota kinabalu,johor,kl and shah alam...somebody call 911...huhuhu..

3)ak cam da terjatuh cinta pada seseorng...tp mcm besalah...cintaku pasti akan ditolak klau ak berterus terang..so xpayhla berterusterang...(cukuplah dengan nazrul je ak berterus terang..and alhamdullilah...walaupun ak xbersama dgn die kami masih lagi berkawan baik...ak doakan die bahagia dgn ayusha...setiap kali bercerita pasal nazrul..pasti hati aku sgt sakit dan sedih..kdg2 air mataku jatuh berderai-derai dan kemudian ak akan nanges bersungai-sungai....bilakah aku akan boleh lupakan perasaan ak pada dia...mungkin bila ak jumpa seseornag yg lebih baik dari dia...sob..sob...

hmmm tu jela kot yg ak nak tulis...

Friday, October 2, 2009

2 hari yg memenatkan...

aloooo..
lama giler x update blog....
huhuhu..mals+bz....+xde mood
updte blog pun tunggu ader mood...ape da ika....
2 hari yg lepas ak sibuk dgn asemnt ak...
hari rabu pegi seremban..
hari khamis pegi JPS...kat shah alam jer....huhuhuhuh
tapi stil penat..
alhamdulillah..semua berjalan lancar..seperti yg dirancang....
cuma yg plg kelakar sekali bila ak tanyer sorang uncle ni pasal jalan,jalan ke kiri jadi kalan ke kanan,jalan ke kanan jadi jalan kekiri...
ish3x...x ke perning tu.....(oh uncle...)
naseb ak x sesat..
pastu ader pulak sorang pakcik tu beriya2 mahu menolong kami berdua(ak dan aimi) sbb tgk kitaorng mcm terpinga-pinga mencari bangunan...siap cm nak bebel kat kitaorng"xtahu tanyo"..
huhuhuhu...sweet betulla pakcik tu...
tapi x apela...
layan.............