Wednesday, August 26, 2009

betulke?

orang selalu ckp klau kite syang or suker seseorng,kite mesti luahkan...
klau x takut nanti orng yg kiter suker tu terlepas kt tgn orng lain...
betulke???????
jawapan yg pasti ak pun x tau...mungkin betul atau mungkin x betul..
ak pernah suker seseorng
ak juga pernah syg seseorng...
tp orng tu tetap terlepas kat tgn orng lain....cmne tu ek????
aduyai...ika2....
people always say love is beautiful,
but why it always hurt me so much?????(jiwang jap...jgn mare)

ari ni masuk hari yg keenam umat islam berpuasa...
bila ak pikir balik,puasa ni memang menyatukan kiter semua...
yela,mcm kat umah ak...sebelum ni mana semuar orng makn sama2..
bila bulan ramadhan je,semua baru kumpul sama2...makan sama2...sahur pun sama2...
sgt interesting n sweet...(ak suker sgt)

hmmm,esok maybe ak balik kg...
sbb my sis ajak balik,naik kereta...
kwn2 adik ak pun ramai yg nak ajak balik..
so ak pun terpaksa membalikkan diri ku ke kg....(huhuhuhu,terpaksa ke????padahal suker ja..)

emmmm,ok...sampai berjumpa lagi..(sopan x ayat ak....kihkihkih...)

p/s:wish to berbuka puasa with cinta matiku(nazrul...dlm mimpi pun jadila)...

No comments:

Post a Comment