Wednesday, July 22, 2009

hari yg sgt panjang....

hari ni ak xde kelas,esok pun xder....
so ak pun meluangkan mase mmbaca blog2 yg da update....
best kn biler dpt2 rilek 2 cm gni...hahahahaha
aman je raser dunier.....x terkejar2 ke sana dan kesini...
minggu ni ak x balik kg...azam nak siapkan thesis...(semangat betul ika ni...)
arap ak dapt siapkan thesis..ak nak gak grade on time....(penat rasernyer asik belajar je...)
sejak semalam ak asik trfikir...soalan yg bodoh gak la ak raser..."kenapa kite mesti jatuh cinta"
of course la sbb kiter semua ader perasaan kan...but sometimes we fall in love with the wrong one..sbbnyer orng yg kiter suker 2 x suker pada kiter,orng yg kiter suker tu da de org yg die suker(ooooooo...sgt menyakit hati....),xpun orng yg kiter suker tu only want main2 dgn kiter...(ego sgt tnggi)asik kiter je yg kena jaga hati dier...dier lngsung x kesah pasal hati kiter...(ader ak kesah)ckp syg n rindu kat kite tp itu cma di mulut je....(benci..emo jap)and then hati kiter gak yg sakit sbb cintakan orng tu...hmmmmm..ak raser cm loser je biler tulis benda2 ngarut ni....(sob...sob)aish.....mybe...sbb kite blum berjumper dgn orng yg betul2 utk kiter kot...tu yg asik jatuh cinta pader wrong person....klaulah boleh ku halang perasaan jatuh cinta ni kn bagus...hahahahaha..(oh ika...aper yg ko merepek ni...)the conclusion is....ak pun xtau sbb soal hati ni sgt susah utk dibicarakan.....

2 comments:

  1. biar lah bulan bicara sendiri..hahahha
    ko jgn merepek la ika..rilex suda..dlm kelas kite ramai lagi yang single mingle..hehehehehehhe!

    ReplyDelete
  2. ak bagai pungguk yg rindukan bulan..hahahahaha..
    mmg dlm kelas kiter ramai yg single mingle..
    tapi siapalah aku..ahaks..

    ReplyDelete