Thursday, March 26, 2009

ohhhhhhhhhh SEHA.....




Sya sgt rindu nak balik umah...kg ku di batu pahat johor....sgt rindu pada mama,ayah,anak sedara yg stil lg belum lahir, nini dan seha......( nak tau seha tu sape?????..seha ialah anak patung yg tlh dibeli oleh mamaku utk hanini...)


sbagai kwan die..yela mama aku kesiankan c hanini tu sbb xde kwn...(hanini tu plak anak seorng cikgu yg mak aku jaga dari kecik lagi...Skrg umur die 3 thun...birthday die same dgn aku tau...huhuhuhu....kiranye mmg mcm adik aku sndiri la..)..

tp yg kelakarnye..Seha tu xde mulut....(pelik tp benar) aND nini ni selalu pesan kat mak aku suruh beli mulut SEha kat pasar.....cian nini....xpe..nanti klau aku balik lg sekali...aku akan lukiskan mulut utk SEha...Gambar yg kat atas tu adalah gambar SEHA...BEtulkan citer aku...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment