Friday, February 27, 2009

sAye SGT gilakan Novel


NOVEL yg SAYE pinjam DARI ptar 3

sBB SAYE TERLALU RINDUKAN SESEORANG

Rindu ini tidak pernah surut
Rindu ini melenyap angan indah yang disulam sekian lama
Rindu ini menyuluh lorong gelap kehidupan yang dulu bercahaya
Rindu ini Bisakah Lenyap???????????
Kerana demi rindu ini .....
Hati ini sedingin salju,
bIbir KEKontangan Senyuman
dan Mata KegersaNGAn air MATA

sBB saye trlalu RINDUKAN seseorang

PEnatnye....

Ptg td ak g cri buku kat Ptar 3....(ak kn rajin..kuikuikui...)ini semua kerana THESIS yg sgt aku syg..Ptar 3 tu kat fakulti enginn...(deep in my heart,i wish 2 see NAZRUL)...but my wish didnt come true...huhu

Never mind,another day another time..tgh cbuk2 cri buku,trnampak muke yg ku kenal..sape lg klau bkn...ikram which is my classmate..die pun cri buku gak rupenye..semua kerana THESIS..skali lagi..

Tajuk buku yg aku cri ialah ELEVATED WATER TANK (nama manjenye RESERVOIR)..bukunye ade..cma xmenepati citarasa ku...sbb semuanye byk formula saje...(aku belajo QS..not engineer.. (nazrul yela)tp xpela sbbb...mataku tba2 ternampak NOVEL CINTA YG BANYAK SGT...so aku mndapat satu idea..utk meminjam semua novel2 itu..(walaupun kerja rumah aku melambak) kuikuikui...(AKU KAN gilakan NOVEL CINTA)...

tajuk2 novel itu adalah 'sERAUT wajah memori',' Aku MENYAYANGIMU','Titipkan aku Bahagia' dan Luhurnya Cinta.....oppppppsssss terlupa plak pade buku THESIS KU yg hanya satu which is REINFORCED CONCRETE RESERVOIR AND TANK...

Pas2 g Mkan Jap kt R&b..dekat je dgn BINTANG...kemudian aku pun merempit balik ke umah..(home sweet home)....Sampai rumah aku pun BERkata PENATNYEEEEEEEEEEEEEEEE.....

fOR SomeONE who MADE me sMILE...tHANK U...

bILA ku lelah tetapLAH di SINI
JangAN tiNGGALKN aKU seNDIRI
bILA ku MARAH Biarkan ku BersanDAR
jANGAN kAU peRGi uNtuk MEnghindaR
rASAkan RESAHKU
daN buat aKU TERSENYUM
dGN canda tawamu
Walau pun TUK sekejap

Thursday, February 26, 2009

JanGan LuPAKan Aku..sob..sob..


Jangan Lupakan aku NAZRUL

ku berjalan terus tanpa henti
dan
dia pun kini telah pergi

ku berdoa di tengah indahnya dunia

ku berdoa untuk dia yang kurindukan

memohon untuk tetap tinggaldan jangan engkau pergi lagi

berselimut di tengah dingin dunia

berselimut dengan dia yang kurindukan


would it be nice to hold you ..

would it be nice to take you home..

would it be nice to kiss you..


memohon untuk tetap tinggal

dan jangan engkau pergi lagi

bernyanyilah na na na na na

bernyanyilah untuk dia yang kurindukan


jangan pernah lupakan aku jangan hilangkan diriku

jangan pernah lupakan aku jangan hilangkan diriku

jangan pernah lupakan aku
jangan pergi dari aku

Wednesday, February 25, 2009

oh THESIS...

Minggu ni smue org sgt bz( terutamanye bdk part 5 QS) smuanye disbbkn thesis...huahuahua...aku pn bz la gak..tp byk berlakon je..huhuhuhu..seperti kata ("en Nan..which is my measurement lecturer"..sbnarnye xla bz sgt)

Pertama kali...

Pertama kali dlm sejarah hidup aku,aku mmbuat blog yg dinamakan sempena kesukaan aku menonton telenovela mexico..Por2 amor..kuikuikui....(mksudnye 'kerana cinta mu')jiwang x??????
ak sbnarnye trpengaruh dri clasmate ku utk menulis blog krana ak sgt suke mmbace blog dieorg 'aini,amy dan udeng'...sbb,,,jeng3x..*trsgt best*.huhuhu....Terima kasih untuk mereka semua mempengaruhi aku untuk membuat blogku sendiri..(tba2 terasa diriku sgt comel)huahuahua....

Rasa mcm nervous gile..(maaf da trkeluar ayat yg kureng sopan) sbb fist time tulis blog.....